Wat zijn de drijfveren van onze raadsleden?

We wonen in een van de mooiste gemeenten van Brabant, met vele mooie bezienswaardigheden en natuurgebieden waarvoor vele toeristen jaarlijks onze gemeente bezoeken. Maar alleen van bezoekende toeristen kunnen wij onze gemeente niet actief houden, daar hoort zeker ook bedrijvigheid bij.

Dat is waar ik me namens VVD Hilvarenbeek de komende jaren voor wil gaan inzetten. Ik wil kijken waar de mogelijkheden zijn om toch de groeiende bestaande bedrijven in onze gemeente te houden en de startende ondernemers een kans te bieden om zich hier te gaan vestigen.

Als wij deze ondernemers geen mogelijkheden kunnen gaan bieden zal op den duur ook het verenigingsleven daar de gevolgen van gaan ondervinden. Hiermee bedoel ik dat door onze lokale ondernemingen, groot, klein en in alle branches: detailhandel, dienstverlening, ambachtelijke bedrijven, landbouw en toerisme het verenigingsleven van harte ondersteunen. Dit zal wegvallen als wij deze ondernemers hier niet kunnen behouden of kunnen laten starten. Kortom wij moeten z’n allen proberen het dorp zo leefbaar mogelijk te blijven houden. En dat is waar ik me sterk voor wil maken!