Nieuwe commissieleden benoemd!

Tijdens de raadvergadering van afgelopen donderdagavond is onze fractie versterkt met maar liefst drie nieuwe burgercommissieleden, Sjef van den Hout, Suzanne van Hemert en David van den Hout.

Sjef is 54 jaar en woont in Diessen. Aangespoord door zijn zoon besloot hij onlangs lid te worden van de VVD. Hij gaat zich in zijn 2e jeugd vol inzetten voor de commissie ruimte. Door zijn verleden op de boerderij aan de Beerseweg te Diessen voelt hij zich bij deze commissie het meeste thuis, met name de thema’s milieu en verkeer spreken hem aan.

Suzanne is 23 jaar, een echte Beekse en een bezig bijtje. Naast haar studie rechten aan de Universiteit van Tilburg, is zij in haar vrije tijd onder andere werkzaam in de modezaak van haar schoonmoeder ‘Nouvelle Suite’. Ook is zij vaak te vinden aan de zijlijn van het voetbalveld om het eerste van Hilvaria aan te moedigen. Voor de VVD fractie gaat Suzanne zich bezighouden met de commissie samenleving.

David is met 17 jaar ons jongste lid en tevens het jongste commissielid van de gemeente. Hoewel hij nog even moet wachten tot hij 18 is, kijkt hij ernaar uit de fractie bij te staan in de commissie samenleving. Als lid van de liberale jongerenorganisatie JOVD en de VVD gaat David langzaam maar zeker een politieke carrière tegemoet. Na de Havo wil hij volgend jaar de studie bestuurskunde gaan doen. De ervaring die hij opdoet in de commissie zal hem dan ook zeker nog van pas komen.